Úvod­ní stře­do­škol­ská roman­ce Sary a Davi­da, jako vystři­že­ná z Pomá­dy, je zasa­ze­na do ame­ric­ké­ho malo­měs­ta osm­de­sá­tých let minu­lé­ho sto­le­tí. Dva stu­den­ti diva­del­ní kon­zer­va­to­ře se neče­ka­ně sblí­ží při hodi­ně Cvi­če­ní důvě­ry, kte­rou vede ado­ro­va­ný pro­fe­sor Kingsley. Jejich lás­ka je neče­ka­ná, váš­ni­vá a pře­de­vším let­ní. Po návra­tu do ško­ly chtě­jí svůj vztah udr­žet v taj­nos­ti, avšak vli­vem náhod — a puber­tál­ní neroz­hod­nos­ti — se rozejdou. 

Jed­no­du­chá záplet­ka se mění v soci­ál­ní a gene­rač­ní son­du. David, žijí­cí na té „lep­ší“ stra­ně měs­ta, se tak tro­chu sty­dí za pro­stře­dí, z něhož pochá­zí Sara — šedi­vé obrov­ské síd­liš­tě obý­va­né děl­nic­kou tří­dou. Potká­va­jí se na neut­rál­ní půdě umě­lec­ké kon­zer­va­to­ře, kte­rá v malém prů­mys­lo­vém měs­tě půso­bí jako oáza. Zde neroz­ho­du­je původ ani bohat­ství, jen talent. Stu­den­ti mají pocit, že jsou výji­meč­ní. Ško­la jim dává mož­nost unik­nout všed­ní rea­li­tě i výhle­dům do budouc­nos­ti v podo­bě tvr­dě pra­cu­jí­cích rodi­čů. Cho­i­o­vá skvě­le vykres­lu­je cha­rak­te­ry dospí­va­jí­cích. Bez­sta­rost­nost, kdy jejich jedi­ným snem je vlast­nit auto jakož­to sym­bol svo­bo­dy. A záro­veň enorm­ní cit­li­vost, kdy kaž­dé špat­ně vyřče­né slo­vo může mít fatál­ní následky. 

Tím­to pseu­doy­oung adult pří­běh kon­čí a začí­ná se roz­ví­jet hra se čte­ná­řem. Text protka­ný (ne)spolehlivými stří­da­jí­cí­mi se vypra­vě­či, román v romá­nu a pro­lí­ná­ní časo­vých rovin. Tím vším Cho­i­o­vá doka­zu­je, že je zna­me­ni­tým nará­to­rem. Odví­jí zdán­li­vě banál­ní záplet­ku, na kte­rou postup­ně naba­lu­je závaž­něj­ší téma­ta jako sin­gle rodi­čov­ství, (ne)konsensuální sex či zne­u­ži­tí pozi­ce auto­ri­ty, až vše zavr­ší poně­kud šoku­jí­cí katarzí.

Stej­ně jako pan Kingsley mani­pu­lu­je se svý­mi stu­den­ty a ovlá­dá meto­du dekon­struk­ce, také Cho­i­o­vá během své důmy­sl­né nara­tiv­ní hry tahá čte­ná­ře za pro­váz­ky jejich ima­gi­na­ce. Může­me důvě­řo­vat jejím vypra­vě­čům? Konec­kon­ců vše je fikce.